FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: citroen C5 2 - Importeren Duitsland

Op deze pagina vindt u van de door u gekozen citroen C5 2, door de jaren heen, welke typen in Nederland zijn gevoerd.

In de prijs van een auto zit de BPM opgenomen, deze kosten vormen een substantieel deel van de uiteindelijke prijs van de door u te kopen auto. De co2-uitstoot en het verbruik, beide milieuspecificaties, bepalen voor een groot deel de bpm. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua hogere kwaliteit, luxe uitrusting, lagere kilometerstand, beter onderhoud en lage prijs ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De auto's in Engeland, Italie, Frankrijk, Spanje, Zwitserland, Belgie en Duitsland bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.

EU-Import kan u helpen bij het invoeren of de export van een auto.



2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.8I 16V 5 ‘Rc6Fzb’ H5 7,9 12,7 187 C
1.8I 16V 5 E4 ‘Rc6Fzc/If’ H5 8 12,5 190 C
1.8I 16V 5 Iae ‘Rc6Fzm’ H5 8 12,5 190 C
2.0I 16V 5 ‘Rcrfjc’ H5 8 12,5 190 C
2.0I 16V Auto. 4 ‘Rcrfjf’ A4 8,6 11,6 206 D
Break 1.8I 16V 5 ‘Re6Fzb’ H5 7,9 12,7 187 C
Break 1.8I 16V 5 E4 ‘Re6Fzc/If’ H5 8 12,5 190 C
Break 1.8I 16V 5 Iae ‘Re6Fzm’ H5 8 12,5 190 C
Break 2.0I 16V 5 ‘Rerfjc’ H5 8 12,5 190 C
Break 2.0I 16V Auto. 4 ‘Rerfjf’ A4 8,6 11,6 206 D
Break V6 Auto. 6 ‘Rexfuj’ A6 10 10 238 E
V6 Auto. 6 ‘Rcxfuj’ A6 10 10 238 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.6Hdi 16V 5 ‘Rc9Hzc’ H5 5,4 18,5 142 B
2.0Hdi 100Kw 6 ‘Rcrhrg’ H6 6 16,7 158 C
2.0Hdi 100Kw 6 E4 ‘Rcrhrh’ H6 6 16,7 158 C
2.0Hdi 6 ‘Rcrhlh’ H6 6 16,7 158 C
2.2Hdi Auto. 4 ‘Rc4Hxe’ A4 7,1 14,1 186 D
Break 1.6Hdi 16V 5 ‘Re9Hzc’ H5 5,5 18,2 145 B
Break 2.0Hdi 100Kw 6 ‘Rerhrg’ H6 6 16,7 158 C
Break 2.0Hdi 100Kw 6 E4 ‘Rerhrh’ H6 6 16,7 158 C
Break 2.0Hdi 6 ‘Rerhlh’ H6 6 16,7 158 C
Break 2.2Hdi Auto. 4 ‘Re4Hxe’ A4 7,1 14,1 186 D

itse auto

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD