FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz A Klasse W169 - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Mercedes-Benz A Klasse W169 aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

De kosten aan BPM die in de prijs van de auto zijn opgenomen vormt een groot onderdeel van de prijs van de door u te kopen auto. De bpm hangt voornamelijk af van de milieuspecificaties, zoals met name de co2-uitstoot en het verbruik. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Omdat de bpm lager is, wordt de auto goedkoper en de winst, welke ook bestaat uit beter onderhoud, kwaliteit, luxe uitrusting en lagere kilometerstand, op de totale prijs groter. Bij verkoop of inruil over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De auto's in Frankrijk, Belgie, Duitsland, Engeland, Zwitserland, Italie en Spanje bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.

EU-Import kan u helpen bij het invoeren of de export van een auto.



2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A150{H5}(W169)’171’ H5 7,2 13,9 171 D
A170{Cvt}(W169)’174’ C 7,3 13,7 174 D
A170{H5}(W169)’163’ H5 6,8 14,7 163 C
A200{Cvt}(W169)’179’ C 7,6 13,2 179 D
A200{H5}(W169)’179’ H5 7,6 13,2 179 D
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{H5}(W169)’139’ H5 5,3 18,9 139 C
A180Cdi{H6}(W169)’151’ H6 5,8 17,2 151 D
A200Cdi{H6}(W169)’153’ H6 5,8 17,2 153 D
2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A150{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A150{Cvt}(W169)(1)’162’ C 6,8 14,7 162 C
A150{Cvt}(W169)(2)’166’ C 7 14,3 166 D
A150{H5}(W169)(0)’148’ H5 6,2 16,1 148 B
A150{H5}(W169)(1)’155’ H5 6,5 15,4 155 C
A150{H5}(W169)(2)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A170{Cvt}(W169)(1)’166’ C 6,9 14,5 166 D
A170{Cvt}(W169)(2)’169’ C 7,1 14,1 169 D
A170{H5}(W169)(0)’157’ H5 6,6 15,2 157 C
A170{H5}(W169)(1)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{H5}(W169)(2)’163’ H5 6,8 14,7 163 C
A200{Cvt}(W169)(0)’172’ C 7,2 13,9 172 D
A200{Cvt}(W169)(1)’176’ C 7,4 13,5 176 D
A200{H5}(W169)(0)’172’ H5 7,2 13,9 172 D
A200{H5}(W169)(1)’176’ H5 7,4 13,5 176 D
A200Turbo{Cvt}(W169)(0)’187’ C 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{Cvt}(W169)(1)’192’ C 8,1 12,3 192 E
A200Turbo{H6}(W169)(0)’187’ H6 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{H6}(W169)(1)’192’ H6 8,1 12,3 192 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A160Cdi{H5}(W169)(0)’128’ H5 4,9 20,4 128 C
A160Cdi{H5}(W169)(1)’129’ H5 5 20 129 C
A160Cdi{H5}(W169)(2)’137’ H5 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A180Cdi{H6}(W169)(0)’137’ H6 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{H6}(W169)(1)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A180Cdi{H6}(W169)(2)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(0)’149’ C 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(1)’156’ C 5,9 16,9 156 E
A200Cdi{Cvt}(W169)(2)’159’ C 6 16,7 159 E
A200Cdi{H6}(W169)(0)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A200Cdi{H6}(W169)(1)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A150{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A150{Cvt}(W169)(1)’162’ C 6,8 14,7 162 D
A150{Cvt}(W169)(2)’166’ C 7 14,3 166 D
A150{H5}(W169)(0)’148’ H5 6,2 16,1 148 C
A150{H5}(W169)(1)’155’ H5 6,5 15,4 155 C
A150{H5}(W169)(2)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A170{Cvt}(W169)(1)’166’ C 6,9 14,5 166 D
A170{Cvt}(W169)(2)’169’ C 7,1 14,1 169 D
A170{H5}(W169)(0)’157’ H5 6,6 15,2 157 C
A170{H5}(W169)(1)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{H5}(W169)(2)’163’ H5 6,8 14,7 163 D
A200{Cvt}(W169)(0)’172’ C 7,2 13,9 172 D
A200{Cvt}(W169)(1)’176’ C 7,4 13,5 176 D
A200{H5}(W169)(0)’172’ H5 7,2 13,9 172 D
A200{H5}(W169)(1)’176’ H5 7,4 13,5 176 D
A200Turbo{Cvt}(W169)(0)’187’ C 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{Cvt}(W169)(1)’192’ C 8,1 12,3 192 E
A200Turbo{H6}(W169)(0)’187’ H6 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{H6}(W169)(1)’192’ H6 8,1 12,3 192 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A160Cdi{H5}(W169)(0)’128’ H5 4,9 20,4 128 C
A160Cdi{H5}(W169)(1)’129’ H5 5 20 129 C
A160Cdi{H5}(W169)(2)’137’ H5 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A180Cdi{H6}(W169)(0)’137’ H6 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{H6}(W169)(1)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A180Cdi{H6}(W169)(2)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(0)’149’ C 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(1)’156’ C 5,9 16,9 156 E
A200Cdi{Cvt}(W169)(2)’159’ C 6 16,7 159 E
A200Cdi{H6}(W169)(0)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A200Cdi{H6}(W169)(1)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A150{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A150{Cvt}(W169)(1)’162’ C 6,8 14,7 162 D
A150{Cvt}(W169)(2)’166’ C 7 14,3 166 D
A150{H5}(W169)(0)’148’ H5 6,2 16,1 148 C
A150{H5}(W169)(1)’155’ H5 6,5 15,4 155 C
A150{H5}(W169)(2)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{Cvt}(W169)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A170{Cvt}(W169)(1)’166’ C 6,9 14,5 166 D
A170{Cvt}(W169)(2)’169’ C 7,1 14,1 169 D
A170{H5}(W169)(0)’157’ H5 6,6 15,2 157 C
A170{H5}(W169)(1)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{H5}(W169)(2)’163’ H5 6,8 14,7 163 D
A200{Cvt}(W169)(0)’172’ C 7,2 13,9 172 D
A200{Cvt}(W169)(1)’176’ C 7,4 13,5 176 D
A200{H5}(W169)(0)’172’ H5 7,2 13,9 172 D
A200{H5}(W169)(1)’176’ H5 7,4 13,5 176 D
A200Turbo{Cvt}(W169)(0)’187’ C 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{Cvt}(W169)(1)’192’ C 8,1 12,3 192 E
A200Turbo{H6}(W169)(0)’187’ H6 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{H6}(W169)(1)’192’ H6 8,1 12,3 192 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A160Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A160Cdi{H5}(W169)(0)’128’ H5 4,9 20,4 128 C
A160Cdi{H5}(W169)(1)’129’ H5 5 20 129 C
A160Cdi{H5}(W169)(2)’137’ H5 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{Cvt}(W169)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A180Cdi{Cvt}(W169)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A180Cdi{H6}(W169)(0)’137’ H6 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{H6}(W169)(1)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A180Cdi{H6}(W169)(2)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(0)’149’ C 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169)(1)’156’ C 5,9 16,9 156 E
A200Cdi{Cvt}(W169)(2)’159’ C 6 16,7 159 E
A200Cdi{H6}(W169)(0)’141’ H6 5,4 18,5 141 D
A200Cdi{H6}(W169)(1)’149’ H6 5,7 17,5 149 D
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A150{Cvt}(W169A)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A150{Cvt}(W169A)(1)’162’ C 6,8 14,7 162 D
A150{Cvt}(W169A)(2)’166’ C 7 14,3 166 D
A150{H5}(W169A)(0)’148’ H5 6,2 16,1 148 C
A150{H5}(W169A)(1)’155’ H5 6,5 15,4 155 C
A150{H5}(W169A)(2)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A150-Be{H5}(W169A)(0)’139’ H5 5,8 17,2 139 B
A150-Be{H5}(W169A)(1)’143’ H5 6 16,7 143 B
A150-Be{H5}(W169A)(2)’147’ H5 6,2 16,1 147 C
A170{Cvt}(W169A)(0)’157’ C 6,6 15,2 157 C
A170{Cvt}(W169A)(1)’166’ C 6,9 14,5 166 D
A170{Cvt}(W169A)(2)’169’ C 7,1 14,1 169 D
A170{H5}(W169A)(0)’157’ H5 6,6 15,2 157 C
A170{H5}(W169A)(1)’159’ H5 6,7 14,9 159 C
A170{H5}(W169A)(2)’163’ H5 6,8 14,7 163 D
A170-Be{H5}(W169A)(0)’146’ H5 6,1 16,4 146 C
A170-Be{H5}(W169A)(1)’146’ H5 6,1 16,4 146 C
A170-Be{H5}(W169A)(2)’148’ H5 6,2 16,1 148 C
A200{Cvt}(W169A)(0)’172’ C 7,2 13,9 172 D
A200{Cvt}(W169A)(1)’176’ C 7,4 13,5 176 D
A200{H5}(W169A)(0)’172’ H5 7,2 13,9 172 D
A200{H5}(W169A)(1)’176’ H5 7,4 13,5 176 D
A200Turbo{Cvt}(W169A)(0)’187’ C 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{Cvt}(W169A)(1)’192’ C 8,1 12,3 192 E
A200Turbo{H6}(W169A)(0)’187’ H6 7,9 12,7 187 E
A200Turbo{H6}(W169A)(1)’192’ H6 8,1 12,3 192 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{Cvt}(W169A)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A160Cdi{Cvt}(W169A)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A160Cdi{Cvt}(W169A)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A160Cdi{H5}(W169A)(0)’128’ H5 4,9 20,4 128 C
A160Cdi{H5}(W169A)(1)’129’ H5 5 20 129 C
A160Cdi{H5}(W169A)(2)’137’ H5 5,2 19,2 137 C
A180Cdi{Cvt}(W169A)(0)’142’ C 5,4 18,5 142 D
A180Cdi{Cvt}(W169A)(1)’147’ C 5,6 17,9 147 D
A180Cdi{Cvt}(W169A)(2)’154’ C 5,8 17,2 154 E
A180Cdi{H6}(W169A)(0)’134’ H6 5 20 134 C
A180Cdi{H6}(W169A)(1)’136’ H6 5,1 19,6 136 C
A180Cdi{H6}(W169A)(2)’138’ H6 5,2 19,2 138 D
A200Cdi{Cvt}(W169A)(0)’149’ C 5,7 17,5 149 D
A200Cdi{Cvt}(W169A)(1)’156’ C 5,9 16,9 156 E
A200Cdi{Cvt}(W169A)(2)’159’ C 6 16,7 159 E
A200Cdi{H6}(W169A)(0)’138’ H6 5,3 18,9 138 D
A200Cdi{H6}(W169A)(1)’140’ H6 5,4 18,5 140 D
2010
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160{Cvt}(W169A)(0)’157’ 6,6 15,2 157 D
A160{Cvt}(W169A)(1)’162’ 6,8 14,7 162 D
A160{Cvt}(W169A)(2)’166’ 7 14,3 166 D
A160{H5}(W169A)(0)’148’ H5 6,2 16,1 148 C
A160{H5}(W169A)(1)’155’ H5 6,5 15,4 155 D
A160{H5}(W169A)(2)’159’ H5 6,7 14,9 159 D
A160-Be{H5}(W169A)(0)’139’ H5 6 16,7 139 C
A160-Be{H5}(W169A)(1)’143’ H5 6,2 16,1 143 C
A160-Be{H5}(W169A)(2)’143’ H5 6,2 16,1 143 C
A180{Cvt}(W169A)(0)’157’ 6,6 15,2 157 D
A180{Cvt}(W169A)(1)’166’ 6,9 14,5 166 D
A180{Cvt}(W169A)(2)’169’ 7,1 14,1 169 D
A180{H5}(W169A)(0)’157’ H5 6,6 15,2 157 D
A180{H5}(W169A)(1)’159’ H5 6,7 14,9 159 D
A180{H5}(W169A)(2)’163’ H5 6,8 14,7 163 D
A180-Be{H5}(W169A)(0)’145’ H5 6,3 15,9 145 C
A180-Be{H5}(W169A)(1)’151’ H5 6,5 15,4 151 C
A180-Be{H5}(W169A)(2)’153’ H5 6,6 15,2 153 C
A200{Cvt}(W169A)(0)’172’ 7,2 13,9 172 E
A200{Cvt}(W169A)(1)’176’ 7,4 13,5 176 E
A200{H5}(W169A)(0)’156’ H5 6,7 14,9 156 D
A200{H5}(W169A)(1)’159’ H5 6,8 14,7 159 D
A200Turbo{Cvt}(W169A)(0)’187’ 7,9 12,7 187 F
A200Turbo{Cvt}(W169A)(1)’192’ 8,1 12,3 192 F
A200Turbo{H6}(W169A)(0)’178’ H6 7,5 13,3 178 E
A200Turbo{H6}(W169A)(1)’182’ H6 7,7 13 182 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
A160Cdi{Cvt}(W169A)(0)’142’ 5,4 18,5 142 E
A160Cdi{Cvt}(W169A)(1)’147’ 5,6 17,9 147 E
A160Cdi{Cvt}(W169A)(2)’154’ 5,8 17,2 154 E
A160Cdi-Be{H5}(W169A)(0)’118’ H5 4,5 22,2 118 C
A160Cdi-Be{H5}(W169A)(1)’122’ H5 4,6 21,7 122 C
A160Cdi-Be{H5}(W169A)(2)’125’ H5 4,7 21,3 125 C
A180Cdi{Cvt}(W169A)(0)’142’ 5,4 18,5 142 E
A180Cdi{Cvt}(W169A)(1)’147’ 5,6 17,9 147 E
A180Cdi{Cvt}(W169A)(2)’154’ 5,8 17,2 154 E
A180Cdi{H6}(W169A)(0)’134’ H6 5 20 134 D
A180Cdi{H6}(W169A)(1)’136’ H6 5,1 19,6 136 D
A180Cdi{H6}(W169A)(2)’138’ H6 5,2 19,2 138 D
A200Cdi{Cvt}(W169A)(0)’149’ 5,7 17,5 149 E
A200Cdi{Cvt}(W169A)(1)’156’ 5,9 16,9 156 F
A200Cdi{Cvt}(W169A)(2)’159’ 6 16,7 159 F
A200Cdi{H6}(W169A)(0)’135’ H6 5,1 19,6 135 D
A200Cdi{H6}(W169A)(1)’139’ H6 5,3 18,9 139 D

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD