FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Clk Klasse Cabriolet A209 - Importeren Duitsland

Op deze pagina vindt u van de door u gekozen Mercedes-Benz Clk Klasse Cabriolet A209, door de jaren heen, welke typen in Nederland zijn gevoerd.

De kosten aan BPM die in de prijs van de auto zijn opgenomen vormt een groot onderdeel van de prijs van de door u te kopen auto. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Bij het importeren van uw auto is het daarom van wezenlijk belang.

Met deze service wenst EU-Import u veel plezier met uw zoektocht naar uw volgende importauto.

De tabel geeft de in Nederland leverbare typen weer, welke een goed startpunt is bij het zoeken naar een nieuwe importauto, of wanneer u graag een van de occasions die in het buitenland te koop staan wilt importeren.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lagere kilometerstand, luxe uitrusting, lage prijs, hogere kwaliteit en beter onderhoud ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De regels in onder andere Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Belgie en Zwitserland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2004
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209)’221’ A5 9,2 10,9 221 E
Clk200K{H6}(A209)’218’ H6 9,1 11 218 E
Clk200K{S6}(A209)’211’ H6 8,8 11,4 211 E
Clk240{A5}(A209)’250’ A5 10,4 9,6 250 G
Clk240{H6}(A209)’269’ H6 11,2 8,9 269 G
Clk240{S6}(A209)’254’ H6 10,6 9,4 254 G
Clk320{A5}(A209)’262’ A5 10,9 9,2 262 G
Clk500{A5}(A209)’278’ A5 11,6 8,6 278 G
Clk55Amg{A5}(A209)’295’ A5 12,3 8,1 295 G
2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209)’221’ A5 9,2 10,9 221 E
Clk200K{H6}(A209)’218’ H6 9,1 11 218 E
Clk240{A5}(A209)’250’ A5 10,4 9,6 250 G
Clk240{H6}(A209)’269’ H6 11,2 8,9 269 G
Clk320{A5}(A209)’262’ A5 10,9 9,2 262 G
Clk500{A7}(A209)’275’ A7 11,6 8,6 275 G
Clk55Amg{A5}(A209)’290’ A5 12,1 8,3 290 G
2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209A)(0)’207’ A5 8,7 11,5 207 E
Clk200K{A5}(A209A)(1)’214’ A5 9 11,1 214 E
Clk200K{H6}(A209A)(0)’205’ H6 8,6 11,6 205 E
Clk200K{H6}(A209A)(1)’212’ H6 8,9 11,2 212 E
Clk280{A7}(A209A)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 F
Clk280{A7}(A209A)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 F
Clk280{A7}(A209A)(2)’229’ A7 9,6 10,4 229 F
Clk280{H6}(A209A)(0)’227’ H6 9,5 10,5 227 F
Clk280{H6}(A209A)(1)’234’ H6 9,8 10,2 234 F
Clk280{H6}(A209A)(2)’236’ H6 9,9 10,1 236 F
Clk350{A7}(A209A)(0)’241’ A7 10,1 9,9 241 G
Clk350{A7}(A209A)(1)’244’ A7 10,2 9,8 244 G
Clk500{A7}(A209A)(0)’265’ A7 11,1 9 265 G
Clk500{A7}(A209A)(1)’275’ A7 11,6 8,6 275 G
Clk55Amg{A5}(A209A)’290’ A5 12,1 8,3 290 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk320Cdi{A7}(A209A)(0)’197’ A7 7,4 13,5 197 G
Clk320Cdi{A7}(A209A)(1)’205’ A7 7,7 13 205 G
Clk320Cdi{H6}(A209A)(0)’188’ H6 7,1 14,1 188 F
Clk320Cdi{H6}(A209A)(1)’194’ H6 7,3 13,7 194 F
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209A)(0)’207’ A5 8,7 11,5 207 E
Clk200K{A5}(A209A)(1)’214’ A5 9 11,1 214 F
Clk200K{H6}(A209A)(0)’205’ H6 8,6 11,6 205 E
Clk200K{H6}(A209A)(1)’212’ H6 8,9 11,2 212 E
Clk280{A7}(A209A)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 F
Clk280{A7}(A209A)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 F
Clk280{A7}(A209A)(2)’229’ A7 9,6 10,4 229 F
Clk280{H6}(A209A)(0)’227’ H6 9,5 10,5 227 F
Clk280{H6}(A209A)(1)’234’ H6 9,8 10,2 234 G
Clk280{H6}(A209A)(2)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Clk350{A7}(A209A)(0)’241’ A7 10,1 9,9 241 G
Clk350{A7}(A209A)(1)’244’ A7 10,2 9,8 244 G
Clk500{A7}(A209A)(0)’275’ A7 11,6 8,6 275 G
Clk500{A7}(A209A)(1)’278’ A7 11,7 8,5 278 G
Clk63Amg{A7}(A209A)’344’ A7 14,4 6,9 344 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk320Cdi{A7}(A209A)(0)’197’ A7 7,4 13,5 197 G
Clk320Cdi{A7}(A209A)(1)’205’ A7 7,7 13 205 G
Clk320Cdi{H6}(A209A)(0)’188’ H6 7,1 14,1 188 F
Clk320Cdi{H6}(A209A)(1)’194’ H6 7,3 13,7 194 F
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209A)(0)’207’ A5 8,7 11,5 207 E
Clk200K{A5}(A209A)(1)’214’ A5 9 11,1 214 F
Clk200K{H6}(A209A)(0)’205’ H6 8,6 11,6 205 E
Clk200K{H6}(A209A)(1)’212’ H6 8,9 11,2 212 E
Clk280{A7}(A209A)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 F
Clk280{A7}(A209A)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 F
Clk280{A7}(A209A)(2)’229’ A7 9,6 10,4 229 F
Clk280{H6}(A209A)(0)’227’ H6 9,5 10,5 227 F
Clk280{H6}(A209A)(1)’234’ H6 9,8 10,2 234 G
Clk280{H6}(A209A)(2)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Clk350{A7}(A209A)(0)’241’ A7 10,1 9,9 241 G
Clk350{A7}(A209A)(1)’244’ A7 10,2 9,8 244 G
Clk500{A7}(A209A)(0)’275’ A7 11,6 8,6 275 G
Clk500{A7}(A209A)(1)’278’ A7 11,7 8,5 278 G
Clk63Amg{A7}(A209A)’344’ A7 14,4 6,9 344 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk320Cdi{A7}(A209A)(0)’197’ A7 7,4 13,5 197 G
Clk320Cdi{A7}(A209A)(1)’205’ A7 7,7 13 205 G
Clk320Cdi{H6}(A209A)(0)’188’ H6 7,1 14,1 188 F
Clk320Cdi{H6}(A209A)(1)’194’ H6 7,3 13,7 194 F
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk200K{A5}(A209A)(0)’207’ A5 8,7 11,5 207 E
Clk200K{A5}(A209A)(1)’214’ A5 9 11,1 214 F
Clk200K{H6}(A209A)(0)’205’ H6 8,6 11,6 205 E
Clk200K{H6}(A209A)(1)’212’ H6 8,9 11,2 212 E
Clk280{A7}(A209A)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 F
Clk280{A7}(A209A)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 F
Clk280{A7}(A209A)(2)’229’ A7 9,6 10,4 229 F
Clk280{H6}(A209A)(0)’227’ H6 9,5 10,5 227 F
Clk280{H6}(A209A)(1)’234’ H6 9,8 10,2 234 G
Clk280{H6}(A209A)(2)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Clk350{A7}(A209A)(0)’241’ A7 10,1 9,9 241 G
Clk350{A7}(A209A)(1)’244’ A7 10,2 9,8 244 G
Clk500{A7}(A209A)(0)’275’ A7 11,6 8,6 275 G
Clk500{A7}(A209A)(1)’278’ A7 11,7 8,5 278 G
Clk63Amg{A7}(A209A)’344’ A7 14,4 6,9 344 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Clk320Cdi{A7}(A209A)(0)’197’ A7 7,4 13,5 197 G
Clk320Cdi{A7}(A209A)(1)’205’ A7 7,7 13 205 G
Clk320Cdi{H6}(A209A)(0)’188’ H6 7,1 14,1 188 F
Clk320Cdi{H6}(A209A)(1)’194’ H6 7,3 13,7 194 F

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD