FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz M Klasse W164 - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Mercedes-Benz M Klasse W164 aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

De kosten aan BPM die in de prijs van de auto zijn opgenomen vormt een groot onderdeel van de prijs van de door u te kopen auto. De bpm hangt voornamelijk af van de milieuspecificaties, zoals met name de co2-uitstoot en het verbruik. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

Om u te helpen bij het zoeken naar een mooie importauto voor u, biedt EU-Import u deze service.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua beter onderhoud, lagere kilometerstand, hogere kwaliteit, luxe uitrusting en lage prijs ook groter zijn. Bij verkoop of inruil over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De regels in onder andere Engeland, Belgie, Zwitserland, Italie, Spanje, Frankrijk en Duitsland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

EU-Import kan u helpen bij het invoeren of de export van een auto.



2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml350{A7}(W164)(0)’275’ A7 11,5 8,7 275 E
Ml350{A7}(W164)(1)’279’ A7 11,7 8,5 279 F
Ml500{A7}(W164)’319’ A7 13,4 7,5 319 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml280Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml280Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml350{A7}(W164)(0)’275’ A7 11,5 8,7 275 F
Ml350{A7}(W164)(1)’279’ A7 11,7 8,5 279 F
Ml500{A7}(W164)’319’ A7 13,4 7,5 319 G
Ml63Amg{A7}(W164)’392’ A7 16,5 6,1 392 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml280Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml280Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml420Cdi{A7}(W164)(0)’294’ A7 11,1 9 294 G
Ml420Cdi{A7}(W164)(1)’299’ A7 11,3 8,8 299 G
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml350{A7}(W164)(0)’275’ A7 11,5 8,7 275 F
Ml350{A7}(W164)(1)’279’ A7 11,7 8,5 279 F
Ml500{A7}(W164)(0)’304’ A7 12,8 7,8 304 G
Ml500{A7}(W164)(1)’311’ A7 13,1 7,6 311 G
Ml63Amg{A7}(W164)’392’ A7 16,5 6,1 392 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml280Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml280Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(0)’249’ A7 9,4 10,6 249 G
Ml320Cdi{A7}(W164)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml420Cdi{A7}(W164)(0)’294’ A7 11,1 9 294 G
Ml420Cdi{A7}(W164)(1)’299’ A7 11,3 8,8 299 G
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml350-4M{A7}(W164A)(0)’266’ A7 11,2 8,9 266 F
Ml350-4M{A7}(W164A)(1)’270’ A7 11,4 8,8 270 F
Ml350-4M{A7}(W164A)(2)’281’ A7 11,8 8,5 281 F
Ml500-4M{A7}(W164A)’304’ A7 12,8 7,8 304 G
Ml63Amg{A7}(W164A)’392’ A7 16,5 6,1 392 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml280Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’241’ A7 9,1 11 241 F
Ml280Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’246’ A7 9,4 10,6 246 F
Ml280Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml320Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’245’ A7 9,3 10,8 245 G
Ml320Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’246’ A7 9,4 10,6 246 F
Ml320Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’254’ A7 9,6 10,4 254 G
Ml420Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’279’ A7 10,6 9,4 279 G
Ml420Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’292’ A7 11 9,1 292 G
2010
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml350-4M{A7}(W164A)(0)’266’ A7 11,4 8,8 266 F
Ml350-4M{A7}(W164A)(1)’270’ A7 11,6 8,6 270 F
Ml350-4M{A7}(W164A)(2)’281’ A7 12 8,3 281 G
Ml500-4M{A7}(W164A)’304’ A7 13,1 7,6 304 G
Ml63Amg{A7}(W164A)’392’ A7 16,5 6,1 392 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Ml300Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’222’ A7 8,4 11,9 222 F
Ml300Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’236’ A7 8,9 11,2 236 G
Ml300Cdi-4M{A7}(W164A)(2)’246’ A7 9,3 10,8 246 G
Ml350Bluetec-4M{A7}(W164A)(0)’231’ A7 8,7 11,5 231 F
Ml350Bluetec-4M{A7}(W164A)(1)’235’ A7 8,9 11,2 235 G
Ml350Bluetec-4M{A7}(W164A)(2)’239’ A7 9,1 11 239 G
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’235’ A7 8,9 11,2 235 G
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’243’ A7 9,2 10,9 243 G
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(2)’250’ A7 9,5 10,5 250 G
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(3)’222’ A7 8,4 11,9 222 F
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(4)’236’ A7 8,9 11,2 236 G
Ml350Cdi-4M{A7}(W164A)(5)’246’ A7 9,3 10,8 246 G
Ml450Cdi-4M{A7}(W164A)(0)’279’ A7 10,6 9,4 279 G
Ml450Cdi-4M{A7}(W164A)(1)’292’ A7 11 9,1 292 G

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD