FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Slk Klasse Roadster R171 - Importeren Duitsland

Hieronder vind u van de door u geselecteerde Mercedes-Benz Slk Klasse Roadster R171 de verschillende typen die geleverd zijn in de verschillende jaren.

Bij het kopen van een auto vormt de BPM veelal een groot gedeelte van de kosten. De co2-uitstoot en het verbruik, beide milieuspecificaties, bepalen voor een groot deel de bpm. Het is daarom van groot belang bij het importeren van een auto.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lagere kilometerstand, luxe uitrusting, lage prijs, beter onderhoud en hogere kwaliteit ook groter zijn. Over een paar jaar bij inruil of verkoop kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.

Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De regels in onder andere Italie, Belgie, Zwitserland, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Engeland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171)’221’ A5 9,2 10,9 221 F
Slk200K{H6}(R171)’218’ H6 9,1 11 218 F
Slk350{A7}(R171)242’ A7 10,1 9,9 242 G
Slk350{H6}(R171)255’ H6 10,6 9,4 255 G
Slk55Amg{A7}(R171)288’ A7 12 8,3 288 G
2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171)(0)’211’ A5 8,8 11,4 211 F
Slk200K{A5}(R171)(1)’221’ A5 9,2 10,9 221 F
Slk200K{H6}(R171)(0)’209’ H6 8,7 11,5 209 F
Slk200K{H6}(R171)(1)’218’ H6 9,1 11 218 F
Slk280{A7}(R171)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 F
Slk280{A7}(R171)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 G
Slk280{H6}(R171)(0)’231’ H6 9,7 10,3 231 G
Slk280{H6}(R171)(1)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Slk350{A7}(R171)’242’ A7 10,1 9,9 242 G
Slk350{H6}(R171)’255’ H6 10,6 9,4 255 G
Slk55Amg{A7}(R171)’288’ A7 12 8,3 288 G
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171)(0)’211’ A5 8,8 11,4 211 F
Slk200K{A5}(R171)(1)’221’ A5 9,2 10,9 221 G
Slk200K{H6}(R171)(0)’209’ H6 8,7 11,5 209 F
Slk200K{H6}(R171)(1)’218’ H6 9,1 11 218 F
Slk280{A7}(R171)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 G
Slk280{A7}(R171)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 G
Slk280{H6}(R171)(0)’231’ H6 9,7 10,3 231 G
Slk280{H6}(R171)(1)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Slk350{A7}(R171)’242’ A7 10,1 9,9 242 G
Slk350{H6}(R171)’255’ H6 10,6 9,4 255 G
Slk55Amg{A7}(R171)’288’ A7 12 8,3 288 G
Slk55Amg{A7}(R171)’293’ A7 12,2 8,2 293 G
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171)(0)’211’ A5 8,8 11,4 211 F
Slk200K{A5}(R171)(1)’221’ A5 9,2 10,9 221 G
Slk200K{H6}(R171)(0)’209’ H6 8,7 11,5 209 F
Slk200K{H6}(R171)(1)’218’ H6 9,1 11 218 F
Slk280{A7}(R171)(0)’222’ A7 9,3 10,8 222 G
Slk280{A7}(R171)(1)’227’ A7 9,5 10,5 227 G
Slk280{H6}(R171)(0)’231’ H6 9,7 10,3 231 G
Slk280{H6}(R171)(1)’236’ H6 9,9 10,1 236 G
Slk350{A7}(R171)’242’ A7 10,1 9,9 242 G
Slk350{H6}(R171)’255’ H6 10,6 9,4 255 G
Slk55Amg{A7}(R171)’288’ A7 12 8,3 288 G
Slk55Amg{A7}(R171)’293’ A7 12,2 8,2 293 G
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171A)(0)’190’ A5 8 12,5 190 E
Slk200K{A5}(R171A)(1)’192’ A5 8,1 12,3 192 E
Slk200K{A5}(R171A)(2)’196’ A5 8,2 12,2 196 E
Slk200K{H6}(R171A)(0)’182’ H6 7,7 13 182 D
Slk200K{H6}(R171A)(1)’184’ H6 7,8 12,8 184 D
Slk200K{H6}(R171A)(2)’188’ H6 7,9 12,7 188 E
Slk280{A7}(R171A)(0)’216’ A7 9,1 11 216 F
Slk280{A7}(R171A)(1)’221’ A7 9,3 10,8 221 G
Slk280{H6}(R171A)(0)’220’ H6 9,3 10,8 220 G
Slk280{H6}(R171A)(1)’225’ H6 9,5 10,5 225 G
Slk350{A7}(R171A)’219’ A7 9,2 10,9 219 F
Slk350{H6}(R171A)’227’ H6 9,5 10,5 227 G
Slk55Amg{A7}(R171A)’288’ A7 12 8,3 288 G
Slk55Amg{A7}(R171A)’293’ A7 12,2 8,2 293 G
2010
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Slk200K{A5}(R171A)(0)’190’ A5 8 12,5 190 E
Slk200K{A5}(R171A)(1)’192’ A5 8,1 12,3 192 E
Slk200K{A5}(R171A)(2)’196’ A5 8,2 12,2 196 F
Slk200K{H6}(R171A)(0)’182’ H6 7,7 13 182 E
Slk200K{H6}(R171A)(1)’184’ H6 7,8 12,8 184 E
Slk200K{H6}(R171A)(2)’188’ H6 7,9 12,7 188 E
Slk300{A7}(R171A)(0)’207’ A7 8,9 11,2 207 F
Slk300{A7}(R171A)(1)’209’ A7 9 11,1 209 F
Slk300{H6}(R171A)(0)’220’ H6 9,5 10,5 220 G
Slk300{H6}(R171A)(1)’225’ H6 9,7 10,3 225 G
Slk350{A7}(R171A)’209’ A7 9 11,1 209 F
Slk350{H6}(R171A)’227’ H6 9,7 10,3 227 G
Slk55Amg{A7}(R171A)’288’ A7 12 8,3 288 G
Slk55Amg{A7}(R171A)’293’ A7 12,2 8,2 293 G

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD