FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Viano 639 Extra Lang - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Mercedes-Benz Viano 639 Extra Lang aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

Bij het kopen van een auto vormt de BPM veelal een groot gedeelte van de kosten. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Het is daarom van groot belang bij het importeren van een auto.

Met deze service wenst EU-Import u veel plezier met uw zoektocht naar uw volgende importauto.

Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, of een van de occasions op het oog heeft, hieronder kunt u de specificaties vinden van de in nederland geleverde modellen.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua beter onderhoud, lagere kilometerstand, hogere kwaliteit, lage prijs en luxe uitrusting ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.

In het buitenland kunnen de auto´s met andere specificaties geleverd zijn, maar groot zullen deze verschilllen niet zijn. De regels in onder andere Spanje, Duitsland, Belgie, Zwitserland, Engeland, Italie en Frankrijk wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

EU-Import biedt u help bij de export of het invoeren van de auto van uw wens.



2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
3.0{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 E
3.5{A5}(W639)’315’ A5 13,2 7,6 315 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Cdi2.0{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
Cdi2.0{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
Cdi2.2{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 D
Cdi2.2{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
3.0{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 F
3.5{A5}(W639)’315’ A5 13,2 7,6 315 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Cdi2.0{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
Cdi2.0{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
Cdi2.0{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
Cdi2.0{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
Cdi2.0{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
Cdi2.0{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
Cdi2.0{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
Cdi2.0{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
Cdi2.0{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
Cdi2.0-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.0-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
Cdi2.2{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
Cdi2.2{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 E
Cdi2.2{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
Cdi2.2{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
Cdi2.2{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 E
Cdi2.2{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
Cdi2.2{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
Cdi2.2{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
Cdi2.2{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
Cdi2.2{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
Cdi2.2-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.2-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
3.0{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 F
3.5{A5}(W639)’315’ A5 13,2 7,6 315 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Cdi2.0{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
Cdi2.0{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
Cdi2.0{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
Cdi2.0{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
Cdi2.0{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
Cdi2.0{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
Cdi2.0{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
Cdi2.0{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
Cdi2.0{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
Cdi2.0-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.0-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
Cdi2.2{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
Cdi2.2{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 E
Cdi2.2{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
Cdi2.2{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
Cdi2.2{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 E
Cdi2.2{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
Cdi2.2{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
Cdi2.2{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
Cdi2.2{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
Cdi2.2{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
Cdi2.2-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.2-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
2009
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Cdi2.0{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 D
Cdi2.0{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 D
Cdi2.0{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
Cdi2.0{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
Cdi2.0{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 D
Cdi2.0{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 D
Cdi2.0-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.0-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
Cdi2.2{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 D
Cdi2.2{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 D
Cdi2.2{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
Cdi2.2{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
Cdi2.2{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 D
Cdi2.2{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 D
Cdi2.2-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
Cdi2.2-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
2010
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
Cdi2.0{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 E
Cdi2.0{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 E
Cdi2.0{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
Cdi2.0{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
Cdi2.0{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
Cdi2.0{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 E
Cdi2.0-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
Cdi2.0-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
Cdi2.2{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 E
Cdi2.2{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 E
Cdi2.2{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
Cdi2.2{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
Cdi2.2{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
Cdi2.2{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 E
Cdi2.2-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
Cdi2.2-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
Cdi3.0{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 F

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD