FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Vito 639 Extra Lang - Importeren Duitsland

Hieronder vind u van de door u geselecteerde Mercedes-Benz Vito 639 Extra Lang de verschillende typen die geleverd zijn in de verschillende jaren.

In de prijs van een auto zit de BPM opgenomen, deze kosten vormen een substantieel deel van de uiteindelijke prijs van de door u te kopen auto. Tegenwoordig is de BPM steeds meer afhankelijk van de milieuspecificaties, zoals verbruik en met name co2-uitstoot. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

Met deze service wenst EU-Import u veel plezier met uw zoektocht naar uw volgende importauto.

Of u nu op zoek bent naar een nieuwe auto, of een van de occasions op het oog heeft, hieronder kunt u de specificaties vinden van de in nederland geleverde modellen.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua hogere kwaliteit, beter onderhoud, luxe uitrusting, lage prijs en lagere kilometerstand ook groter zijn. Over een paar jaar bij inruil of verkoop raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De regels in onder andere Italie, Zwitserland, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Belgie en Engeland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

EU-Import biedt u help bij de export of het invoeren van de auto van uw wens.



2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 E
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 D
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 E
109Cdi{H6}(W639)’238’ H6 9 11,1 238 E
109Cdi{H6}(W639)’242’ H6 9,1 11 242 E
111Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
111Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
111Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
111Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
111Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
111Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
111Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
115Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 E
115Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
115Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
115Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
115Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
115Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
115Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 E
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 E
109Cdi{H6}(W639)’238’ H6 9 11,1 238 E
109Cdi{H6}(W639)’242’ H6 9,1 11 242 E
111Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
111Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 E
111Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
111Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
111Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
111Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
111Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
115Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 D
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 E
115Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 E
115Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 E
115Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 D
115Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 D
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 D
115Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 D
115Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 E
2009
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
109Cdi{H6}(W639)’239’ H6 9 11,1 239 E
111Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 D
111Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 D
111Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
111Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
111Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 D
111Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 D
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
115Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 D
115Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 D
115Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
115Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
115Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 D
115Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 D
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 F
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 E
2010
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 E
109Cdi{H6}(W639)’239’ H6 9 11,1 239 E
111Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 E
111Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 E
111Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
111Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
111Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
111Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 E
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
115Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 E
115Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 E
115Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 D
115Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 D
115Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
115Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 E
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 F
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 F

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD