FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mercedes-Benz Vito 639 Standaard - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Mercedes-Benz Vito 639 Standaard aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

De kosten aan BPM die in de prijs van de auto zijn opgenomen vormt een groot onderdeel van de prijs van de door u te kopen auto. De co2-uitstoot en het verbruik, beide milieuspecificaties, bepalen voor een groot deel de bpm. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

Om u te helpen bij het zoeken naar een mooie importauto voor u, biedt EU-Import u deze service.

De tabel geeft de in Nederland leverbare typen weer, welke een goed startpunt is bij het zoeken naar een nieuwe importauto, of wanneer u graag een van de occasions die in het buitenland te koop staan wilt importeren.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lagere kilometerstand, luxe uitrusting, lage prijs, beter onderhoud en hogere kwaliteit ook groter zijn. Bij verkoop of inruil over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Ondanks dat deze tabel een goed inzicht geeft in de te verwachten waarden, kunnen auto's het buitenland marginaal andere waarden kennen. De regels in onder andere Engeland, Zwitserland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Italie en Spanje wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 F
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 F
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 E
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 F
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 E
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 F
109Cdi{H6}(W639)’238’ H6 9 11,1 238 F
109Cdi{H6}(W639)’242’ H6 9,1 11 242 F
111Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 F
111Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 F
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 F
111Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 F
111Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 E
111Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 E
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 F
111Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 F
111Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 F
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
115Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 F
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 F
115Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 F
115Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 F
115Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 E
115Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 E
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 F
115Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 F
115Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 F
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 F
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
119{A5}(W639)’299’ A5 12,5 8 299 G
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’236’ H6 8,9 11,2 236 F
109Cdi{H6}(W639)’238’ H6 9 11,1 238 F
109Cdi{H6}(W639)’242’ H6 9,1 11 242 F
111Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 F
111Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 F
111Cdi{A5}(W639)’235’ A5 8,9 11,2 235 F
111Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 F
111Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 E
111Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 E
111Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 F
111Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 F
111Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 F
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
115Cdi{A5}(W639)’230’ A5 8,7 11,5 230 F
115Cdi{A5}(W639)’232’ A5 8,8 11,4 232 F
115Cdi{A5}(W639)’234’ A5 8,8 11,4 234 F
115Cdi{A5}(W639)’237’ A5 8,9 11,2 237 F
115Cdi{H6}(W639)’217’ H6 8,2 12,2 217 E
115Cdi{H6}(W639)’221’ H6 8,3 12 221 E
115Cdi{H6}(W639)’227’ H6 8,6 11,6 227 F
115Cdi{H6}(W639)’230’ H6 8,7 11,5 230 F
115Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 F
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 F
2009
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 F
109Cdi{H6}(W639)’239’ H6 9 11,1 239 F
111Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 F
111Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 F
111Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 E
111Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 E
111Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
111Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 F
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
115Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 F
115Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 F
115Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 E
115Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 E
115Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 E
115Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 F
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 F
2010
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
109Cdi{H6}(W639)’237’ H6 8,9 11,2 237 G
109Cdi{H6}(W639)’239’ H6 9 11,1 239 G
111Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 F
111Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 G
111Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 F
111Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 F
111Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 F
111Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 F
111Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
111Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
115Cdi{A5}(W639)’229’ A5 8,6 11,6 229 F
115Cdi{A5}(W639)’231’ A5 8,7 11,5 231 G
115Cdi{H6}(W639)’215’ H6 8,1 12,3 215 F
115Cdi{H6}(W639)’218’ H6 8,2 12,2 218 F
115Cdi{H6}(W639)’226’ H6 8,5 11,8 226 F
115Cdi{H6}(W639)’229’ H6 8,6 11,6 229 F
115Cdi-4M{A5}(W639)’270’ A5 10,2 9,8 270 G
115Cdi-4M{H6}(W639)’253’ H6 9,6 10,4 253 G
120Cdi{A5}(W639)’244’ A5 9,2 10,9 244 G

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD