FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Mg Zr - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Mg Zr aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

In de prijs van een auto zit de BPM opgenomen, deze kosten vormen een substantieel deel van de uiteindelijke prijs van de door u te kopen auto. De bpm hangt voornamelijk af van de milieuspecificaties, zoals met name de co2-uitstoot en het verbruik. Bij het importeren van uw auto is het daarom van wezenlijk belang.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

De tabel geeft de in Nederland leverbare typen weer, welke een goed startpunt is bij het zoeken naar een nieuwe importauto, of wanneer u graag een van de occasions die in het buitenland te koop staan wilt importeren.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua hogere kwaliteit, lagere kilometerstand, beter onderhoud, lage prijs en luxe uitrusting ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.

In het buitenland kunnen de auto´s met andere specificaties geleverd zijn, maar groot zullen deze verschilllen niet zijn. De regels in onder andere Italie, Belgie, Spanje, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Zwitserland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2004
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
105 3Drs H5 6,8 14,7 164 D
105 5Drs H5 6,8 14,7 164 D
120 3Drs H5 7,3 13,7 173 D
120 5Drs H5 7,3 13,7 173 D
120 Automatic 3Drs C 8,2 12,2 196 F
120 Automatic 5Drs C 8,2 12,2 196 F
160 3Drs H5 7,5 13,3 179 D
160 5Drs H5 7,5 13,3 179 D
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
100 3Drs H5 5,2 19,2 150 D
100 5Drs H5 5,2 19,2 150 D
115 3Drs H5 5,5 18,2 150 D
115 5Drs H5 5,5 18,2 150 D
2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
105 3Drs *19 H5 6,8 14,7 164 D
105 3Drs *20 H5 6,8 14,7 164 D
105 3Drs *21 H5 6,8 14,7 164 D
105 3Drs H5 6,8 14,7 164 D
105 5Drs *19 H5 6,8 14,7 164 D
105 5Drs *20 H5 6,8 14,7 164 D
105 5Drs *21 H5 6,8 14,7 164 D
105 5Drs H5 6,8 14,7 164 D
120 3Drs *19 H5 7,1 14,1 169 D
120 3Drs *20 H5 7,1 14,1 169 D
120 3Drs *21 H5 7,1 14,1 169 D
120 3Drs H5 7,3 13,7 173 D
120 5Drs *19 H5 7,1 14,1 169 D
120 5Drs *20 H5 7,1 14,1 169 D
120 5Drs *21 H5 7,1 14,1 169 D
120 5Drs H5 7,3 13,7 173 D
120 Automatic 3Drs *19 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 3Drs *20 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 3Drs *21 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 3Drs C 8,2 12,2 196 E
120 Automatic 5Drs *19 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 5Drs *20 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 5Drs *21 C 8,1 12,3 194 E
120 Automatic 5Drs C 8,2 12,2 196 E
160 3Drs *19 H5 7,5 13,3 179 D
160 3Drs *20 H5 7,5 13,3 179 D
160 3Drs *21 H5 7,5 13,3 179 D
160 3Drs H5 7,5 13,3 179 D
160 5Drs *19 H5 7,5 13,3 179 D
160 5Drs *20 H5 7,5 13,3 179 D
160 5Drs *21 H5 7,5 13,3 179 D
160 5Drs H5 7,5 13,3 179 D
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
100 3Drs *19 H5 5,2 19,2 150 D
100 3Drs *20 H5 5,2 19,2 150 D
100 3Drs *21 H5 5,2 19,2 150 D
100 3Drs H5 5,2 19,2 150 D
100 5Drs *19 H5 5,2 19,2 150 D
100 5Drs *20 H5 5,2 19,2 150 D
100 5Drs *21 H5 5,2 19,2 150 D
100 5Drs H5 5,2 19,2 150 D
115 3Drs *19 H5 5,5 18,2 150 D
115 3Drs *20 H5 5,5 18,2 150 D
115 3Drs *21 H5 5,5 18,2 150 D
115 3Drs H5 5,5 18,2 150 D
115 5Drs *19 H5 5,5 18,2 150 D
115 5Drs *20 H5 5,5 18,2 150 D
115 5Drs *21 H5 5,5 18,2 150 D
115 5Drs H5 5,5 18,2 150 D

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD