FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Peugeot 1007 - Importeren Duitsland

Hieronder vind u van de door u geselecteerde Peugeot 1007 de verschillende typen die geleverd zijn in de verschillende jaren.

In de prijs van een auto zit de BPM opgenomen, deze kosten vormen een substantieel deel van de uiteindelijke prijs van de door u te kopen auto. De co2-uitstoot en het verbruik, beide milieuspecificaties, bepalen voor een groot deel de bpm. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

EU-Import hoopt u met deze service op weg te kunnen helpen bij het zoeken naar een importauto.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het kiezen van een auto met een voordelige bpm maakt het te besparen bedrag en daarmee het voordeel groter. Wanneer de bpm laag is, en dus de auto goedkoop, zal de totale winst qua lage prijs, hogere kwaliteit, luxe uitrusting, beter onderhoud en lagere kilometerstand ook groter zijn. Bij inruil of verkoop over een paar jaar kunt u de gekochte auto ook makkelijker verkopen tegen de hoogste prijs.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De auto's in Belgie, Engeland, Duitsland, Spanje, Italie, Frankrijk en Zwitserland bijvoorbeeld kunnen door verschil in regels afwijken van de Nederlandse auto's.

EU-Import biedt u help bij de export of het invoeren van de auto van uw wens.



2005
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 2-Tronic Mkfvb A5 6,2 16,1 147 C
1.4 2-Tronic Mkfvc A5 6,3 15,9 149 C
1.4 Mkfvb H5 6,4 15,6 153 C
1.4 Mkfvc H5 6,5 15,4 155 C
1.6 16V 2-Tronic Mnfuc A5 6,6 15,2 156 D
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 Hdi M8Hzb H5 4,4 22,7 115 B
1.4 Hdi M8Hzc H5 4,7 21,3 124 C
2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 2-Tronic Mkfvc A5 6,3 15,9 149 C
1.4 Mkfvc H5 6,5 15,4 155 D
1.6 16V 2-Tronic Mnfuc A5 6,6 15,2 156 D
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 Hdi M8Hzc H5 4,7 21,3 124 C
2007
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 16V Mkfuc H5 6,4 15,6 153 D
1.4 2-Tronic Mkfvc A5 6,3 15,9 149 D
1.4 Mkfvc H5 6,6 15,2 155 D
1.6 16V 2-Tronic Mnfuc A5 6,6 15,2 156 D
1.6 16V Mnfuc H5 6,9 14,5 163 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 Hdi M8Hzc H5 4,7 21,3 124 C
2008
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 Mkfvc 153 H5 6,5 15,4 153 D
1.6 16V 2-Tronic Mnfuc A5 6,6 15,2 156 D
1.6 16V Mnfuc H5 6,9 14,5 163 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 Hdi M8Hzc H5 4,7 21,3 124 C
1.6 Hdif 16V-80Kw M9Hzc H5 4,8 20,8 125 C
2009
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.4 2-Tronic Mkfvc 147 A5 6,2 16,1 147 C
1.4 Mkfvc 153 H5 6,5 15,4 153 D
1.6 16V 2-Tronic Mnfuc A5 6,6 15,2 156 D
1.6 16V Mnfuc H5 6,9 14,5 163 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
1.6 Hdif 16V-80Kw M9Hzc H5 4,8 20,8 125 C

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD