FacebookTwitterLinkedinYoutubeFeed
auto import adres EU-IMPORT
Varenschut 17F
NL-5705 DK Helmond
auto importeren eu-import +31 492 795115
auto import duitsland +31 84 7436372
auto importeren Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
KVK: 17205716
VAT: NL068041494B01

 


Copyright © EU-Import 2012

 

Auto Import: Volkswagen Caravelle - Importeren Duitsland

Hier treft u de verschillende typen van de door u geselecteerde Volkswagen Caravelle aan, welke de afgelopen 7 jaren leverbaar zijn geweest.

De kosten aan BPM die in de prijs van de auto zijn opgenomen vormt een groot onderdeel van de prijs van de door u te kopen auto. De bpm hangt voornamelijk af van de milieuspecificaties, zoals met name de co2-uitstoot en het verbruik. Het belang is dus aanzienlijk bij het importeren van de auto.

Om u te helpen bij het zoeken naar een mooie importauto voor u, biedt EU-Import u deze service.

Zowel bij een nieuwe auto, als wanneer u naar een van de occasions op zoek bent, heeft u hulp aan de gegevens van de modellen die in Nederland leverbaar zijn geweest zoals u hier op deze pagina aantreft.

Het maken van een voordelige keuze zorgt dat de voordelen en de besparing groter worden. Omdat de bpm lager is, wordt de auto goedkoper en de winst, welke ook bestaat uit lagere kilometerstand, kwaliteit, luxe uitrusting en beter onderhoud, op de totale prijs groter. Bij inruil of verkoop over een paar jaar raakt de auto die u gekocht heeft ook sneller verkocht tegen een hogere opbrengst.

Soms komt het voor dat de auto´s die in het buitenland geleverd zijn een klein beetje afwijken van de Nederlandse modellen. De regels in onder andere Spanje, Engeland, Duitsland, Belgie, Italie, Frankrijk en Zwitserland wijken soms af van de Nederlandse regels waarop fabrikanten hun producten afstemmen.

Wij ondersteunen u natuurlijk graag bij het invoeren of bij de export van uw auto.



2006
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
150 Kw Aut ‘312’ A4 13 7,7 312 G
150 Kw Aut ‘317’ A4 13,2 7,6 317 G
150 Kw Aut Wb 292 ‘312’ A4 13 7,7 312 G
150 Kw Aut Wb 332 ‘312’ A4 13 7,7 312 G
150 Kw Aut Wb 332 ‘317’ A4 13,2 7,6 317 G
62 Kw Wb 292 ‘269’ H5 11,2 8,9 269 F
85 Kw ‘288’ H5 12 8,3 288 G
85 Kw ‘293’ H5 12,2 8,2 293 G
85 Kw Aut ‘300’ A4 12,5 8 300 G
85 Kw Aut ‘305’ A4 12,7 7,9 305 G
85 Kw Aut Wb 292 ‘288’ A4 12 8,3 288 G
85 Kw Aut Wb 292 ‘293’ A4 12,2 8,2 293 G
85 Kw Aut Wb 292 ‘300’ A4 12,5 8 300 G
85 Kw Aut Wb 292 ‘305’ A4 12,7 7,9 305 G
85 Kw Aut Wb 332 ‘288’ A4 12 8,3 288 F
85 Kw Aut Wb 332 ‘293’ A4 12,2 8,2 293 F
85 Kw Aut Wb 332 ‘305’ A4 12,7 7,9 305 G
85 Kw Wb 292 ‘288’ H5 12 8,3 288 G
85 Kw Wb 292 ‘293’ H5 12,2 8,2 293 G
85 Kw Wb 332 ‘288’ H5 12 8,3 288 F
85 Kw Wb 332 ‘293’ H5 12,2 8,2 293 F
B 85 Kw ‘288’ H5 12 8,3 288 G
B 85 Kw ‘293’ H5 12,2 8,2 293 G
B 85 Kw Aut ‘288’ A4 12 8,3 288 G
B 85 Kw Aut ‘293’ A4 12,2 8,2 293 G
B 85 Kw Syncro ‘298’ H5 12,4 8,1 298 G
B 85 Kw Syncro ‘302’ H5 12,6 7,9 302 F
Syncro 85 Kw ‘298’ H5 12,4 8,1 298 G
Syncro 85 Kw ‘302’ H5 12,6 7,9 302 G
Syncro 85 Kw Wb 292 ‘298’ H5 12,4 8,1 298 G
Syncro 85 Kw Wb 292 ‘302’ H5 12,6 7,9 302 G
Syncro 85 Kw Wb 332 ‘298’ H5 12,4 8,1 298 F
Syncro 85 Kw Wb 332 ‘302’ H5 12,6 7,9 302 F
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
D 50 Kw ‘224’ H5 8,3 12 224 F
D 50 Kw ‘230’ H5 8,5 11,8 230 E
D 50 Kw Wb 292 ‘224’ H5 8,3 12 224 F
D 50 Kw Wb 332 ‘224’ H5 8,3 12 224 E
Syncro Tdi 75 Kw ‘265’ H5 9,8 10,2 265 G
Syncro Tdi 75 Kw ‘270’ H5 10 10 270 G
Syncro Tdi 75 Kw Wb 292 ‘265’ H5 9,8 10,2 265 G
Syncro Tdi 75 Kw Wb 292 ‘270’ H5 10 10 270 G
Syncro Tdi 75 Kw Wb 332 ‘265’ H5 9,8 10,2 265 G
Syncro Tdi 75 Kw Wb 332 ‘270’ H5 10 10 270 G
Tdi 111 Kw ‘197’ H5 7,3 13,7 197 E
Tdi 111 Kw ‘203’ H5 7,5 13,3 203 E
Tdi 111 Kw Wb 292 ‘197’ H5 7,3 13,7 197 E
Tdi 111 Kw Wb 292 ‘203’ H5 7,5 13,3 203 E
Tdi 111 Kw Wb 332 ‘203’ H5 7,5 13,3 203 D
Tdi 65 Kw ‘213’ H5 7,9 12,7 213 F
Tdi 65 Kw ‘219’ H5 8,1 12,3 219 F
Tdi 65 Kw Wb 292 ‘213’ H5 7,9 12,7 213 F
Tdi 65 Kw Wb 292 ‘219’ H5 8,1 12,3 219 F
Tdi 65 Kw Wb 332 ‘213’ H5 7,9 12,7 213 E
Tdi 65 Kw Wb 332 ‘219’ H5 8,1 12,3 219 E
Tdi 75 Kw ‘208’ H5 7,7 13 208 E
Tdi 75 Kw ‘213’ H5 7,9 12,7 213 F
Tdi 75 Kw Aut ‘230’ A4 8,5 11,8 230 G
Tdi 75 Kw Aut ‘235’ A4 8,7 11,5 235 G
Tdi 75 Kw Aut ‘240’ A4 8,9 11,2 240 F
Tdi 75 Kw Aut Wb 292 ‘230’ A4 8,5 11,8 230 G
Tdi 75 Kw Aut Wb 292 ‘235’ A4 8,7 11,5 235 G
Tdi 75 Kw Aut Wb 292 ‘235’ A4 8,7 11,5 235 G
Tdi 75 Kw Aut Wb 332 ‘235’ A4 8,7 11,5 235 F
Tdi 75 Kw Aut Wb 332 ‘235’ A4 8,7 11,5 235 F
Tdi 75 Kw Aut Wb 332 ‘240’ A4 8,9 11,2 240 F
Tdi 75 Kw Aut Wb 332 ‘240’ A4 8,9 11,2 240 F
Tdi 75 Kw Syncro ‘265’ H5 9,8 10,2 265 G
Tdi 75 Kw Syncro ‘270’ H5 10 10 270 G
Tdi 75 Kw Wb 292 ‘208’ H5 7,7 13 208 E
Tdi 75 Kw Wb 292 ‘213’ H5 7,9 12,7 213 F
Tdi 75 Kw Wb 332 ‘208’ H5 7,7 13 208 D
Tdi 75 Kw Wb 332 ‘213’ H5 7,9 12,7 213 E
2010
Benzine
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
B 85 Kw H5 243 21 H5 10,4 9,6 243 E
Diesel
Type Versnellingsbak Verbuik in l/100km Verbuik in km/l CO2 in gr/km Energielabel
D 103 Kw A7 211 21 A7 8 12,5 211 E
D 103 Kw Ah6 219 21 H6 8,3 12 219 E
D 103 Kw H6 198 21 H6 7,5 13,3 198 D
D 132 Kw A7 208 21 A7 7,9 12,7 208 E
D 132 Kw H6 197 21 H6 7,5 13,3 197 D
D 132 Kw H6 199 21 H6 7,6 13,2 199 C
D 62 Kw H5 189 21 H5 7,2 13,9 189 D
D 62 Kw H5 193 21 H5 7,3 13,7 193 D
D 75 Kw H5 189 21 H5 7,2 13,9 189 D
D 75 Kw H5 193 21 H5 7,3 13,7 193 D

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD

RECENT GEIMPORTEERD